دانلود ۴ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های دفترچه یادداشت های اندروید
نوشته شده توسط : شکوفه

اگر شما جزء کساني هستيد که به نوشتن يا ثبت اتفاقات مهم و نکات مهم روزانه علاقه مند هستيد يا براي فراموش نشدن کارهاي ضروري آنها را يادداشت مي کنيد و از گوشي همراه استفاده ميکنيد ديگر نيازي به خودکار و دفترچه يادداشت نداريد و ميتوانيد از برنامه دفترچه يادداشت براي اينکار استفاده کنيد. در اين مطلب براي شما بهترين هاي اپليکيشن دفترچه يادداشت اندرويد را معرفي مي کنيم.

1- برنامه Evernote

 اين برنامه قابليت هاي زيادي دارد که باعث شده آن را از بهترين برنامه هاي يادداشت به شمار بياورند با اين برنامه ميتوانيد فهرست بندي کنيد، يادداشت‌هاي صوتي و تصويري قرار دهيد و عکس‌هاي و فايل‌هاي پي‌ دي اف خود را نشانه‌گذاري کرده و با سايرين به اشتراک بگذاريد.

2- برنامه Google Keep

با اين برنامه ميتوانيد يادداشت‌هاي خود را رنگ بندي کنيد که با طراحي زيباي برنامه، بسيار کارا مي‌باشد. هر يادداشتي که اضافه مي‌کنيد، به شکل کارتي درمي‌ايد که مي‌توانيد در ميان آنها جستجو کنيد. 

3- برنامه  Color Note

 از قابليت هاي اين نرم افزار مي توان امکان نوشتن سريع و آسان ايميل، خاطره، ليست خريد، ليست کار ها؛ سازماندهي نوشته ها، سازماندهي برنامه ها در تقويم و غيره را نام برد.

4- برنامه FiiNote

پشتيبان گيري از پوشه ها، پشتيبان گيري از پوشه ها در ابر، پشتيان گيري و بازيابي سريع و نقاط بازيابي نامحدود از امکانات اين برنامه است.

FiiNote

جهت دانلود اپليکيشن ها و مطالعه ادامه متن بر روي لينک زير کليک کنيد:

دانلود 4 تا از بهترين و جديدترين برنامه هاي دفترچه يادداشت هاي اندرويد





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: